Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ už žádné trable a hezký barevný svět.;-)

1 0
možnosti
Foto

Romane, přeji krásně barevný svět;-)R^

1 0
možnosti
LB

Právě mě čeká výměna druhé čočky, tu první mám už čtvrtý rok. Okamžik, kdy člověk po operaci poprvé pohlédne na svět je nezapomenutelný.

1 0
možnosti
RE

Tak ať je radost dvojitá: Já to mám jedniodušší:)

0 0
možnosti
Foto

Romane, i já se po čočkách znovu narodil, tak jsem neviděl ani za mlada. Jen má Jaru má obavu, že ji teď vidím ve správném světle... :-):-)R^R^

3 0
možnosti
RE

Jo přesně - tak i tak. Díky Horste!:-)

0 0
možnosti

Tak to je tedy super čočka, Romane!

Přeji ti, ať vidíš samé sympatické a hezké věci:-D

1 0
možnosti
RE
Foto

Zatím mám ty vyndavací, ale až je nebudu moct nosit...;-)

1 0
možnosti
RE

Zkoušel jsem jednou aplikovat tu jednorázovou. Marně. Ještě, že to dopadlo takto. Díky Klárko za čtení:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Tak to gratuluju k "prozreni," Romane:-)

1 0
možnosti
Foto

R^přeju ať ti svět připadá stále krásnější-jinak tu čočku jako potravinu miluju. s párkem vajíčkem nebo jen tak-ale občas dostávám čočku od místních obdivovatelů,, třeba když se překlepnu nebo píšu o něčem co jim vadí, tak tuhle čočku teda nemusím;-)

1 0
možnosti
RE

To je jednoduchý Libu. Čočku s párkem si dej, tamtu ignoruj! Díky:-)

0 0
možnosti
JT

R^ tak ať koukáš vidět!;-)

1 0
možnosti
Foto

Romane, držím ti palce, ať se ti na svět zase kouká dobře v plných barvách (full HD, chceš-li).R^:-)

3 0
možnosti
RE

Řekl bych, že je to ještě lepší:) Díky Pavli:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 16,63
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.