Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Uf, ty máš zážitky! Já si vybavuju jen jeden kvalitnější zážitek, když spolužák-ragbista vystoupil do vody nad jezem v domnění, že jí bude max. po kolena.;-D (A vzpomínáme na to ještě po 16 letech.)

1 0
možnosti

Pokud tam bylo tolik vody, že vylezl za 15 minut, tak se nedivim:-)

Díky a měj krásné léto!:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak podobný zážitky mám pouze z českých (a několika slovenských řek). 8-o Romane, užij si krásný romantický i dobrodružný léto. Už se těším, až zase něco napíšeš o svých výpravách. :-):-):-)

P.S.: Jo, právě jsem si vzpomněla, že nás jedna nejmenovaná cestovka málem utopila na norský řece Sjoa - ten instruktor si patrně nějak nevšimnul obřího pilíře mostu.

1 0
možnosti

Pavlo díky za čtení! Za dvě hoďky opravdu odjíždím na Mošonský Dunaj:-)

0 0
možnosti

Tedy...Romane...chvíli jsem si myslela, že tam bude...fuj, to byl ale bouřlivý sen vodáka! Tak na toto se zapomenout nedá! To je silný zážitek! Jsi fakt frajer!:-))

1 0
možnosti

Díky Maruško! Ve středu jsem se odtamtud zase vrátil, i když už jenom jako doprovodný dopravce party čerstvých architektů a jako zachránce jednoho dobrodruha na Babettě:) O tom zase snad za týden:-)

1 0
možnosti

R^ až mrazivý počtení v parném létě, Romane. A přitom je voda tak osvěžující;-)

1 0
možnosti

Ta voda v tý řece má tak kolem 15ti stupňů. Přitom mi pokaždý při tom "cachtání" připadala docela teplá:)

1 0
možnosti

...jo, ještě že při Tobě vodácký pánbíček stál R^R^:-)

2 0
možnosti

A to dokonce už dvakrát...:-)

2 0
možnosti

zazil jsem podobny dobrodruzstvi na Innu v dobe, kdy tam chcalo nejvic za poslednich 100 let...umis si predstavit, co ta voda pod raftama delala....?

0 0
možnosti

Inn je přecejen už mohutná řeka, teda pokud nejedeš už ze Švajcu. Já znám Salzu a Enns(Enže) Je tam přecejen turistickej průmysl, cestovky a je to organizováno - Rakušáci:) To Tagliamento je divočina uprostřed civilizace a má to "koule" i jinak. Viz příště:)

0 0
možnosti
Foto

Nádherná řeka a moc pěkné fotky. R^:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 16,63
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.