Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^U nas je fajn, Romane, i s tim bordylkem. Jen ho je nekdy trochu vic, nez by si jeden pral. Tusim, ze se Skandinavci by nam mohlo byt lip, snad by se nam nesnazili tolik poroucet jako ti minuli. A vlastne jako i ti soucasni:-)

2 0
možnosti
RE

Samozřejmě nejlepší by bylo, kdybychom fungovali třeba jako Švýcaři nebo lépe:) Se Skandinávci vidím prostě největší podobnost, jen jsme k nim geograficky trochu mimo:-)

1 0
možnosti
MJ

V Čechách se cítím jako doma...

Když jsme před lety přijeli do Káthmándú, byla noc. Ráno jsme viděli hromady odpadků, ve kterých stála kráva, přehrabovali se psi. Já jsem to brala jako kolorit země, kde jsem na návštěvě. Někteří nadávali, jaký je tam bordel.

Znám dost lidí, kteří pomlouvají Francouze, že jsou bordeláři, všude mají prej drobky a neutírají furt prach. A mně je to sympatické. Také pořád neutírám prach. A pavouky nechávám žít...

Líbí se mi pestrost světa.

A Švédi jsou mi sympatičtí. Už i tím, že prej místům, kde rostou lesní jahody, říkají mystická. Já mám lesní jahody po celé zahrádce. Maskuju tím plevel... a jsou tak úžasné.

Ahoj!

6 0
možnosti
RE

Ahoj Magdo! Francouzi vypadaj uvolněně a neřešej šrámy na autech, jako já. Lesní jahody jsou "Jordbaer" - zemní plody. Proto jsou posvátné a proto je nesbírají. Švédi jsou známí tím, že dělají okrasné zahrady a záhony z divokých kytek a bylin, co normálně rostou na louce, tedy čemu se u nás říká často "plevel":-)

2 0
možnosti
JS

Jen špatný pták kálí do vlastního hnízda R^

Dobře jsi to popsal, Romane :-)

6 0
možnosti
RE

Jani, díky za kuk a pozdrav škotelníka a koťátko:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.