Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

By mě zajímalo, jak policajti v Benátkách řeší špatně zaparkovanou kánoj... :-)R^

1 0
možnosti

Zdravim, Jene:) Řešit to nemuseli. Vytáhli jsme je z vody přímo do takovýho úzkýho tunýlku, kterej ústil na mini náměstíčko, kde byla ta hospůdka:-)

0 0
možnosti

Super! Mohla bych se příště přidat??? Kde to najdu?

1 0
možnosti

Díky Marku, hezkou neděli!:-)

0 0
možnosti

Díky Honzo! Skvělou neděli, třeba na kole:-)

1 0
možnosti

Romane, to je paráda R^R^R^

Dík, že jsem tam takhle nahlédla taky :-)

1 0
možnosti

Díky Jani, teď už se těším třeba na Ploučnici nebo Sázavu!:-)

1 0
možnosti
Foto

Super ... až pojedete příště, dejte vědět, budu mávat z mostu :)

1 0
možnosti
Foto

Romane, ty jsi zkrátka dobrodruh tělem i duší! Na té laguně v nafukovacích člunech - to jste museli být pěknou atrakcí pro místní !;-DR^

1 0
možnosti

Díky Pavlo! No , vždyť právě!!:-)

0 0
možnosti
Foto

R^A docela se divím, že vás poldové nechali. Nějak jsem si myslela, že tohle se nemůže...:-)

1 0
možnosti

No, krást auta se myslim, nemůže, ale poldové to klidně nechali....Kláro, dík za kuk:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Romane, to je fantasticke:-)

1 0
možnosti

Díky Honzo, přeju skvělou neděli Vám všem!:-)

1 0
možnosti
Foto

Románo (italiáno) - Venezia :-)R^ Mně se ten "medvěd" hned zdál nějakej levnej, ale jezdí fakt dobře, takže bez reklamací ;-) - měl si to doufám alespoň pojištěný? No, Romane, je to hrůza, s těma autama; jednou mi přijel kolega z Německa, že pojedem spolu do Prahy na burzu, chtěl sem jet svojim autem, ale on že né. No, tak jsme jeli jeho Quattrem, zpět jsme jeli vlakem. Už k nám nechce.:-/

1 0
možnosti

Jenom povinný, Karle. V životě by mě nenapadlo, že ukradnou i dodávku, byť teda Mercedes...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS