Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Říkala jsem si - přečtu první díl a pak se kdyžtak mrknu na další. Ale to se nedá. Zhltla jsem všechny. Je to paráda. Pěkně napsané, ale hlavně, když to čtu, jako bych cestovala sama. Fotky v průběhu článku jsou velmi příjemné a pomáhají člověka vtáhnout do reálu, ačkoliv, jeden ten kostelíček nám drobet pad ́, ale neva. ;-D

1 0
možnosti

Díky za čtení i dívání:-) I já se rád nechám vtáhnout do děje. O to je Váš příspěvek pro mě cennější!:-)

0 0
možnosti
Foto

Máš nádherný vzpomínky, což je fajn! R^;-)

1 0
možnosti

Díky Jitko, hezký víkend:-)

0 0
možnosti
Foto

Doslova jsem zhltla všechny díly.Díky moc:-)R^

1 0
možnosti

Soňo já díky a užijte všichni hezký víkend:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Romane, to je krásný cestopis:-)

1 0
možnosti

Tak jsem si to tvoje psaní opět moc užila. Takhle napsat to může, Romane, jedině gurmán života, který má otevřené oči a srdce přírodě, lidem. a všemu hezkému.

Díky moc!R^

1 0
možnosti

Díky Maruško:-) Žiju svobodomyslně a skromně:)

1 0
možnosti
Foto

V dobrém ti závidím a moc přeju... krásný blogR^ takové mám hodně ráda....díky

1 0
možnosti

Díky Radko za milý kuk:-)

0 0
možnosti

Hezky se četlo a i technika to docela vyhmátla a tak ani není znát, zda u fotek "na stojáka (spíš ležáka)" se přizpůsobil text fotce či fotka textu:-)R^

1 0
možnosti

Honzo, nejdřív mě mrzelo, že to tam takto nemůžu dát - a pak jsem to dal "do kontextu.":-)

1 0
možnosti
Foto

Romane, zaskočil jsem rád.R^

2 0
možnosti

Díky Pavle za návštěvu:-)

1 0
možnosti

Tak tohle je moje.:-) Tyhle Travel blogy, miluju.R^

2 0
možnosti

Josefe, díky za přízeň:-)

0 0
možnosti
Foto

dost dobrý! Příště bych jela jako navigátor třeba...tu fotku postavíš tak, že jí upravíš velikost - trochu ji zmenšíš a znovu uložíš. Pak se uloží do článku nastojato. Nevím proč, ale mně to takhle funguje...

1 0
možnosti

Zuzko, díky za radu i nákuk. Obávám se, že se mnou si to stejně bode dělat, co chce:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS