Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, Romane, zase asi tak trochu jiné zážitky s pasažéry. By mě nenapadlo, že se dá při cestování zároveň soutěžit, kdo se dřív "přepapá";-D;-D;-D

1 0
možnosti

Na cestách je hlad, ale tady jsem čuměl i já..:-)

1 0
možnosti

R^;-D ...a v dodávce hučelo jak v úle, že jo?

1 0
možnosti

To jo. Aspoň se opravdu nedalo usnout:-)

1 0
možnosti
Foto

:-) moc tě zdravím... jsem se právě trochu svezla;-) ani jsi o mě nevěděl žejo?;-)

1 0
možnosti

Jo...a to je škoda! Mluvíš stejnou řečí!:-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Romane, zase na druhou stranu otevřeně přiznej, že jsi se cestou rozhodně nenudilR^

3 0
možnosti

Tak to při ježdění rozhodně ne!:-) Díky Honzo za čtení!:-)

0 0
možnosti
Foto

I když jsem částečně vyslechla story na našem blogerském srazu, stejně jsem se těšila na psanou formu. Jo! Sem honem s pokračováním!R^

1 0
možnosti

Díky Zuzko za čtení a fotky už jsou připraveny, jen ty písmena..:-):-)

0 0
možnosti
Foto

A fakt se venčili, nebo nakupovali?;-)

1 0
možnosti

Hlavně nakupovali a i takový žrout jako já z toho byl trochu vedle:-)

2 0
možnosti

Jitko díky, hezkou neděli!:-)

0 0
možnosti

joooooooooooooooooooooooooo!

1 0
možnosti

R^moc pěkné, Romane, těším se na pokračování R^;-)

1 0
možnosti

Díky Jani, už se to chystá. Mějte hezkou neděli!:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS