Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Němci tomu říkají SPÄTZÜNDER (pozdní zapalovač). Takže mě to pozdě zapálilo a můj pozdní zápal ještě rychle karmoval a nechá palec trčet tímto směrem R^

1 0
možnosti
Foto

No jo v Bulharsku jsme taky byli kdysi před naším letopočtem. To mi byly asi čtyři nebo pět. Jediný co si pamatuju je, že jsme neustále sbírali mušle a ty pak po dvou dnech úžasně zasmrádaly. Možná že srovnatelně jako ty WC v kempu. Romane, díky za vtipnou historku a měj se krásně.:-):-):-)

1 0
možnosti
RE

Jo, Pavlo, to bylo opravdu vydatné. Zapomněl jsem to dodat, díky za připomenutí!:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Romane, opět pěkný blog, zdravím! R^;-)

1 0
možnosti
RE

Díky Jitko, hezký víkend!:-)

0 0
možnosti
JS

R^R^;-D Pižďuch to měl evidentně zmáknuté ;-)

Romane, děkuji :-)

P.S.: pěkná nová profilová fotka R^

2 0
možnosti
RE

Jo, pižďuši to mají vždy zmáklé, na rozdíl ode mně, který chce vědět všechno a neví nic..:-);-D Díky Jani!

1 0
možnosti
JT

R^ hezký Romane, jen by mě zajímalo, zda pobyt ovlivnil výběr tvé profese, nebo už tvá profese způsobila zájem o práci bulharského kolegy?;-D

1 0
možnosti
RE

To už bylo ,,rozdaný" dávno předtím. Byl jsem asi buď ve třeťáku nebo těsně po vyučení. To vysvětluje i můj větší zájem o tohle, než o to moře:-) Díky Honzo, hezký víkend!:-)

1 0
možnosti
PK

Tak bulharský slunečnicový olej jsem vozil ze služebních cest (také to bylo ještě před r.1989) a byl vysoce kvalitní a žena i tchyně si ho nemohli vynachválit. Proti tehdejším našim českým.

1 0
možnosti
PK

opravuji - (ženy) nemohly:-/

0 0
možnosti
ML

M76a69r29t53i49n 69L16a80c19o

8. 12. 2016 11:47

Presne v tých chatkách som "dovolenkoval" v lete 1980. Mal som pätnásť a mladá čašníčka v spomínanej reštaurácii mi protekčne pridávala zákusky a mandarínky. A na záver pobytu som dostal od nej svoj prvý "dospelácky" bozk. :-) Ďakujem za pripomenutie krásnych spomienok.R^

2 0
možnosti
RE

Abych se přiznal, myslel jsem při psaní na to, že by se mohl ozvat někdo, kdo tam byl, či dokonce někdo z našich turnusů. Díky Martine za návštěvu, přesně jste tu atmosféru vystihl!:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 16,63
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.