Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je obecně známo a mockrát ověřeno, že nejhorší řidiči kamiónů jsou Poláci. Jejich chování mnohdy hraničí s trestnými činy. Vy chlapi zde diskutující vypadáte jako zkušení matadoři. Osobně si myslím, že pokud máme být tranzitní zemí, což evidentně jsme, měli bychom toho využít. Vážení, placení průjezdů nemalou částkou apod. Pak by, pokud by se to ovšem zase nerozkradlo, bylo víc peněz na údržbu.

1 0
možnosti
RJ

Zdar kolego. Taky jsem se nějaký pátek živil jako kamioňák a v podstatě souhlasím.

Jak sám víš, je obrovský rozdíl v tom jak a co máš naloženo, v jakém stavu máš gumy a rozdíl je i v jednotlivých autech. Dispečeři jsou také otázka, někteří jsou fakt na pěst.

Fakt je jeden, protože jsem také zažil sníh v různých zemích, paradoxně třeba i ve Španělsku, kdy napadlo přes noc 25cm, v naší zemi mají velký podíl na těhle kalamitách silničáři a policie.

Na bílém to do kopce nejede, to ví i oni, tak proč nezastavit dálnici a uklidit? Jo aha, ono není kam kamiony odstavit. Proč je nenechat stát regulovaně na dálnici, osobáky také, nebo ty případně odklonit? Zažil jsem to v Rakousku, Německu, Itálii i v tom Španělsku, tam to opravdu není až tak běžné a šlo to.

Ti kamioňáci kteří si myslí, to dám aby zůstali stát o pár set metrů dál nepochybně jsou a budou, s tím těžko něco udělat, ovšem když to celé zastavím, je po problému.

9 0
možnosti
RE

Přesně! Ve Španělsku, mezi Vitoria Gasteiz a Madridem, sedlo Sommosierra, sněhová vánice koncem března. Dálnice bílá, jel jsem jak posranej, snad 20 a nikde nikdo. Kamarád spal a probudil se až před Madridem, kde bylo sucho a lidi seděli před hospodama a on "jé, to už jsme v Madridu!!"

2 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.