Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Parádní výšlap i ta písnička na konec.;-)R^

1 0
možnosti

R^ hezký místní cestopis:-)

1 0
možnosti

Díky. Dověděl jsem se, že ten přechod přes dráhu na karlínské straně Žižkaperku byl nahrazen podchodem.

Když jsem ten přechod používal, neexistoval nejen podchod, ale ani tunel, (vznikl až v době mé počínající puberty). Takže jsme bojovali v oblasti výtopny a depa (Masaryčka), resp. u Hrabovky.

1 0
možnosti

Díky za doplnění. Taky jsem přemýšlel, kde bojovali předtím:)

0 0
možnosti

Kdyz uz si ten vyslap nemuzeme udelat primo, tak alespon na dalku pres Jaru a Romana:-)

1 0
možnosti

Díky Dane. Příště to projdem i s návštěvou patřičných osvěžovacích zařízení:)

0 0
možnosti

Pěkné:-)R^

Tím tunelem jsem se něco nachodil.

2 0
možnosti

To jsme se možná potkali. Díky Josefe:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Kouzelny Zizkov, vsak zase ozije:-)

2 0
možnosti

To jo. Ty hospody takhle vypadaj divně. Díky Honzo:-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkná expedice! V Praze je pořád co objevovat, mám takových pár míst na seznamu, které mne vyloženě lákají...R^:-):-)

1 0
možnosti

Možná by se to ani za jeden život nestihlo. Díky Pavlí:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS