Diskuse

Umění učit

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No vida, já jsem na to včera úplně zapomněla. Tak díky moc.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

to je moc hezký...aděkujuVR^R^ potěšilomoc-cézet. Karma a virtuální úsměv pro Tebe:-)Romane a Maruška má pravduR^

1 0
možnosti
RE

Romane, to je moc hezká vzpomínka na školní léta, resp.učitelky. A víš, že ta češtinářka měla pravdu?! Píšeš moc pěkně.

1 0
možnosti
RE

Asi měla Maruško. Já ale tenkrát neměl ani šajn a přes to"musíš se hlavně vyučit" nejel vlak. Jsem i za to vděčný. Díky za komentář:-)V

0 0
možnosti
Foto

Romane, my, bývalí školáci R^:-) je nás mnoho, proto MY...

1 0
možnosti
RE
Foto

R^moc hezká připomínka dnešního svátku Romane-máš pravdu že ten respekt k autoritám, starším lidem nebo ženám jakožto ženám, se nějak vytrácí-já pamatuji že tento den mě maminka vždy vybavila kytičkou pro paní učitelku, a i já synovy vždy vnutila pugét pro třídní, což ho sice netěšilo ale poslechl....jen nechápu v jakém nářečí používají trempířka? já bych napsala trempka nebo trampku, ale asi to bude krajová specialita nebo slang---každopádně karma a dík za pěkný blogR^

1 0
možnosti
RE

Libu nebude. To mě zrovna napadlo Jsem známý tvorbou vlastních výrazů ječtě daleko bizarnějších. V blogu moc nepoužívám, abych nezpůsobil rozpaky, leč známí moc dobře znají:) Díky za karmu a komentář!:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Super, Romane. S námi jezdila na čundr matykářka z gymplu, která byla zároveň naší třídní. Na matyce jako ras, na pohled pro nás kluky dost problém, neb byla krasavice prsatá a na těch vandrech jako kámoška:-)

Připojuji se k Tvému dnešnímu přání všem lidem kantořinou postiženým:-)

1 0
možnosti
RE

Honzo díky moc za komentář:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.