Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na Slovensku je krásně, skoro jako u nás doma.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Romane, to je jak dva maratony za sebouR^R^

1 0
možnosti
Foto

Prima pocteni ve vyhratem busu.:-)))

1 0
možnosti

Díky Soňo:) Rád dotvořím pohodu, když se zadaří:)

0 0
možnosti

Jednou mi tamtéž bylo na sněžnicích ouvej, Romane :)

1 0
možnosti

Tý jo!:)) Sníh by byl snad lepší, než ta mlha:))

1 0
možnosti

Moooc fajnovy čtení. Diky

1 0
možnosti

Čundr jak má být, se vším všudy :)

1 0
možnosti

Se vším všudy zas tak uplně ne:) Dozvíš se dále, díky:))

0 0
možnosti

Romane, parádní čundr!:-))

Už se těším na další vyprávění.

1 0
možnosti

Díky Maruško! Fakt skvělý, jen nohy to trochu odnesly...viz dále:)

1 0
možnosti
Foto

J68a98n 80P91r86a13ž64á20k

17. 12. 2018 13:47

R^Super čtení, Romane.

1 0
možnosti

Jó, Slovensko ... krásné vzpomínky na expedici 1984, Vihorlat a Sninský kameň v mlze, Dukla v dešti, ale pak Pieniny, Slovenský ráj a Slovenský kras v záři slunce, nádhera:-) Díky za připomínku

1 0
možnosti

Honzo paráda! Tušil jsem, že tu najdu v tomto spřízněné duše:)

1 0
možnosti
Foto

Připomněl jste mi dávné časy. V roce 1977 jsme šli z Košic do Ostravy pěšky. 14 dní - přes Rudohorie, Nízké Tatry, Fatru, Beskydy. Skvělý vandr, dodnes pamatuji. R^

4 0
možnosti

Tak to muselo být super! Ale jak dopadly nohy? U mě tragicky a to jsem měl tehdy slabých sto kilo, takže s tím batohem stejně, jako mám dnes. Dnes bych si to tedy mohl lajsnout jen "nalehko":)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS