Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Joooooo Itálie! Díky za chutnej blog, Romane.

0 0
možnosti
RE

Marku díky za zastavení:)

0 0
možnosti
RE
JT

R^ nádhera, ďasa bych asi nedal, to spíš tu zeleninu;-D

1 0
možnosti

Moc pěkné vyprávění, Romane!

Rybu ano, mořské potvory nemusím.

Ale spíš ta atmosféra byla asi super. Prostě Taliáni:-))

3 0
možnosti
RE

Prostě moc díky Maruško:))

1 0
možnosti
Foto

Mám obr výhodu, že mořské plody, ryby a vůbec já tuze rád :D Karma

1 0
možnosti
RE

Tak to byste si pošmák:) Díky:))

0 0
možnosti
VV

Hezke povidani. Grappu zrovna nemiluju, Ale caffee corretto jsem si oblibil a uz dlouhou dobu je soucasti nasi odpoledni siesty.

1 0
možnosti
RE

To si to fajn užíváte, díky:))

0 0
možnosti
Foto

R^Bella Italia-a grapa nemá chybu stejně jako limoncello;-)karma a dík za blog který mě doslova zahřál na duši;-)

1 0
možnosti
RE

Tak to mě moc těší Libu, Díky:))

0 0
možnosti
OK

O52t70a 56K44i60n83c

8. 12. 2018 12:14

Moc pěkný cestopis. S Itálií mám výborné zkušenosti, nejvíc se mi líbilo v Kalábrii, škoda, že do příspěvků nelze dávat fotky. Italská strava patří též mezi mé oblíbené.

Ode mne karma. R^

1 0
možnosti
JS
RE

Díky Jani, užijte neděli v divočině:))

1 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.