Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vůbec takové věci nesleduji, stačí mi někdy cestovat hromadnou dopravou do práce, to je trochu slabší odvar. 8-o

0 0
možnosti
Foto

Nemůžu se na ty záběry ani dívat, okamžitě mi stoupne tlak a zachvátí jakási bezmoc, že jsou takový zrůdy mezi námi8-o

Tobě za filmový zážitekR^;-)

1 0
možnosti
Foto

R^to je šílený co lidi dokážou-vlastně ti haj...é se lidmi ani nazvat nedají:-/

1 0
možnosti

Díky Libo za čtení:-)

0 0
možnosti
Foto

Mohla z tebe být CELÁ CELEBRITA. Ty dnešní jsou jen POLOvičníR^;-D

1 0
možnosti

Zdravim Horste! Máš pravdu, kdysi jsem mohl už být polo-Britem:-)

0 0
možnosti
Foto

Slyšela jsem to v rádiu, nemám slov :-(. Jinak gratuluji k filmové roli, je vidět, že jsi všestranný - práce všecho druhu. Až bude čas, tak si ho pustím, doufám, že tě tam poznám.R^R^

2 0
možnosti

Pavlo díky:-) Jen se obávám, že nepoznáš. Bylo to před cca třiceti lety. Je to opravdu jen několikavteřinový záběr až ke konci filmu, navíc v tmavém podchodu:)

1 0
možnosti

Tak o tom jsem nečetla. Je to děs. Zarážející je, že stoupá agresivita.

Romane, dobře, že jsi to napsal. Naprosto s tebou souhlasím. Ti útočníci jsou hyeny, ne lidi.

1 0
možnosti

Díky Maruško:-) Už jsem tam vpašoval odkaz:)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS