Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Krásné povídání a obrázky, Romane:-)

1 0
možnosti
Foto

Romane, díky za typ! Mou destinací zůstaly Dolomity poté co jsem tam zavítal prvně. Fotky R^:-)

1 0
možnosti

Díky Horste! Dolomity jsem zatím jen projížděl:-)

0 0
možnosti
Foto

Já tam nebyla, abych přitahovala prů...švihy!:-) A jak to vůbec dopadlo s tím autobusem?

1 0
možnosti

No, nejzajímavější bylo, že tam zůstal stát celý týden a neodjel normálně rovnou s turnusem - možná trest za to, že si lidi stěžovali:) Pak přijeli opravdu dva noví řidiči s tím, že to maj dovézt do Prahy za každou cenu. Doslova. Zase rozváželi lidi, zase to přestalo řadit a navíc v Německu se dálnice pokryla sněhem a bylo to tak pár set km. nic takového jsem v životě nezažil. Jejich silničáři asi stávkovali nebo co a ostatní asi byli dobře informováni. Byli jsme na dálnici skoro sami a působilo to apokalypticky. Ti řidiči, zřejmě vystresováni těma ženskejma, udržovali i na tom sněhu rychlost kolem 90!!, protože se jim tam podařilo narvat osmičku a snažili se na ní jet co nejdéle!! Říkal jsem, že jet s tím já, tak se můžou klidně stavět na hlavu, ale v takových podmínkách bych jel nejvíc 40:) Dojeli jsme naštěstí dobře.

1 0
možnosti

Tedy, Romane, ty to umíš tak pěkně napsat. A moc hezké fotky jsi sem dal. Moc jsem si ten blog užila!:-D

Skoro jako vy ten zájezd:-))

1 0
možnosti

D91a41v18i96d 58V50l23k

17. 4. 2018 21:05

Ty anděli smrti;-D díky za prima blog

1 0
možnosti
Foto

R^parádní fotky a fajn povídán-dostala jsem chuť na kuře;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.