Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Připomenutí pro zapomnětlivé .... hmmm. Tak jo.

***

Já dávám dárky kdykoli mě to napadne. Moje žena si nemůže být nikdy jistá v tom, že nic nedostane. Minimálně moji přítomnost. Tedy v tom smyslu, že s ní nejsem jen tělem, ale že jsem i duchem přítomen ... Romane, dobře napsáno.R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

R^Dnes mi přišlo, že se slaví ve větší míře, než jsem si myslela (asi, že za mých školních let se neslavil?). Těch kytek všude a květinářství plné chlapů.;-D;-)

1 0
možnosti

Asi pomalu objevují objevené. Díky Klárko:-)

1 0
možnosti
Foto

děkuju , písničku jsem si vychutnala:-)

1 0
možnosti

Radko, jsem moc rád, že potěšila:-)

0 0
možnosti

Romane, díky moc, že patříš k těm, co tento svátek nespojují s minulým režimem. Moc hezky jsi to napsal.

Vyřiď tvé Jaru, že jí gratuluji. Ne, k svátku:-)), ale k tomu, jakého skvělého chlapa potkala. Byla ve správný čas na správném místě!

A dík za přání s krásnou country!:-))

1 0
možnosti

Díky moc Maruško a obratem posílám moc přání ještě přídavkem k článku!:-)V Jaru moc rád vyřídím:)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Romane za milá slova a písničku. Dnešní MDŽ oslavím prací - nashromáždila se mi hromada písemek, se kterou mi ani muž-svalovec nepomůže.;-):-):-)

3 0
možnosti

To ti opravdu nezávidím:) Tak ať to jde!:-)R^

1 0
možnosti

no...dneska rozhodne slavit spis MDZ nez inauguraci..., Romane

1 0
možnosti

Vždyť právě, jsem to chtěl trochu odlehčit:) Díky Marku!

0 0
možnosti
Foto

Romane, díky za pěkný blog;-)R^

3 0
možnosti

Jitko, díky za návštěvu!:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Hezké, Romane, oceňuji to, ač nejsem žena:-)

3 0
možnosti

Romane, souhlasR^, je to sice trošku "podbarveno" tím, že Ty jsi, jak sem na setkáni zkonstatoval, měl velké štěstí na Tvoji partnerku a ona zase naopak měla velké štěstí na Tebe.:-)Pozdravu k výročí MDŽ od nás Jaru a ode mne, jestli to dovolíš, posílám virtuální přátelské objetí Jaru a pusu na její tvář.

1 0
možnosti

Určitě vyřídím a předám:) Máš pravdu, že Jaru mi v tomto ještě o hodně víc otevřela oči:)

1 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.