Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ milý příběh,to si tak nějak k sobě přitáhneš:-)

4 0
možnosti

Přesnej postřeh, díky Honzo:-)

1 0
možnosti
Foto

To není místem, to je lidma. Jistě i na Slovensku mají takové ty k a p.:-)

2 0
možnosti

Vždy a všude je to o lidech:-)

1 0
možnosti
Foto

No jo, v Praze je sice "blaze", ale srdečný a přátelský lidi bych hledala jinde.R^:-)

1 0
možnosti

V Praze jsou taky, jen to neumí či nechtějí tak dát najevo:-)

1 0
možnosti

Vskvělý !R^

Jako výrobek československého vztahu, jsem naladěná na obojí - české nátury i palice slovenské :-) nemám problém zapadnout :-)

2 0
možnosti

Made in Czechoslovakia:-):-)V[>-]

2 0
možnosti

Tak, Romane, to slovenské střetnutí muselo být skvělé. Ano, oni jsou velmi přátelští a rozdali by se. To jsi měl moc hezký zážitek. Moc se s výrazy nepářou, ale víš co nám závidí;-D To naše jadrné "do pr...." Oni nic takového nemají. A když si to "půjčí", tak tam říkají ď, takže to zase nemá grády;-D

Ještě, že jsi přišel jen o zrcátko!

2 0
možnosti

Škoda, že jsem tam nemohl zustat do rána. To bych si s nima ještě pohrál s oblíbenejma vychytávkama "řeřicha, rarášek, pr..." ap. Na to prostě už nebyl čas:-)

1 0
možnosti
Foto

Romane, měls dobrý a velmi přátelský zážitek. Pokud jde o to zpětné, mně stálo čtyři tisícovky, poté, když mi ho někdo na parkovišti vylepšil. Viděl německou poznávačku a mstil se asi za MAKRELU R^;-D

2 0
možnosti

To já ho na to VW LT sehnal na internetu za 700,- :) Že by až takhle?? I když je fakt, že třeba v Norsku na vodáckym tábořišti byli nějací vodáci z Německa a dávali na espézetku radši hadr nebo tričko, jako že ho suší:)

0 0
možnosti

Navzdoru v Česku někdy kolujícím pověstem, já a jistě zrovna tak mnozí Čechomoravanéslezané se vždycky na Slovensku cítím jako doma. :-)U mne jo to možná tím, že sem vyrůstal na moravsko-slovenském pomezí a ještě slušně, i když teď už trochu kostrbatě, mluvím slovensky (moje tehdejší moravskoslovácké nářečí byla čeština s nemalým příměsem slovenštiny), ale potkal sem mnoho českých krajanů, kteří na Slovensku měli stejné zážitky jako ja.Co mě sice už dávného cizáka, ale s částí kořenů v ČR mrzí, že na Slovensku člověk narazí na méně hulvátů než v zemích českých.:-/ Jinak Romane, podobný zážitek jako v té slovenské dědiny by si jistě zažil v mnoha dědinách na moravském Slovácku, ti "venkovští balíci" se často projeví jako lidé se srdcem na dlani.:-)

4 0
možnosti

To já znám Dane. Na tom venkově jsem i nějaký čas pobýval:)

1 0
možnosti
Foto

R^Moc hezky jsem si početl, Romane:-)

4 0
možnosti
Foto

R^:-)dobrý člověk ještě žije a na blba se dá narazit všude-ve městě kde je větší počet obyvatel na metr čtvereční je ta pravěpodobnost dokonce větší

4 0
možnosti

Taky to tak běžným pozorováním i vychází:) Díky!:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.