Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^promluvil nejen zdravý rozum, ale i zkušenost. Ač jezdím jen s "prdítkem", při špatném počasí si jízdu rozmýšlím, a když není zbytí (zastihne mne na cestě) tak jsem taky "připosranej", víc z těch okolo.

1 0
možnosti

Jako malej jsem si furt přál sníh. Teď, co jezdim, tak mám z toho děs! Díky Honzo:-)

1 0
možnosti
Foto

R^výrobci automobilů a autoopravny musí přece z něčeho žít-ikdyž v tomto případě spíš majitel autovrakoviště:-)

1 0
možnosti

Těm všem k tomu již dokonale pomáhá kampaň proti starším autům(STK apod) Díky za návštěvu!:-)

0 0
možnosti

D48a54v25i61d 89V25l65k

17. 1. 2018 14:55

Já jo.Já si ho zasloužím! Jinak včera jsem bohužel jel z Brna do UH. Jel jsem přes čtyři hodiny.Od Brna byla kolona asi 25 kilometrů až za Bučovice. Další průšvih Buchlovské hory. Z dvaceti pěti uvízlých kamionů si jen jeden nasadil řetězy.Nechápu to proč nezůstali stát do rána před Buchlovákama,děje se to při každém sněžení,ale borci do toho vlítnou zase.

2 0
možnosti

Přesně tak Davide! Policajti by to měli dole za tou pumpou zavřít a z druhý strany u toho bistra Tramp a nechat to posypat a pak to třeba pouštět. Jenže to by museli do tý sloty vyjet. No, pak k tomu šrotu musej stejně:)

1 0
možnosti

Připomíná mi to totáčový vtip:

Američané přestali vyvíjet neutronovou bombu. Zjistili, že úplně stačí hodit sem kouli sněhu.

1 0
možnosti
Foto

Romane, zdravím tě a díky za článek. Jo, jo lidi nemaj rozum.

1 0
možnosti

Pavle díky za návštěvu:-)

0 0
možnosti

R^...mno, teď dochumelilo v Praze 5 na kopci a asi i jezdili lidi opatrně;-)

1 0
možnosti
Foto

Romane, prezidenti ve funkci neřídí auta, měli by ale dobře řídit stát za každého počasí. Přeji Ti bezporuchové vozidlo, o bezpečnou jízdu se postaráš sám - jak Tě znám (virtuálně);-DR^R^

2 0
možnosti

Horste, jako vždycky - super a díky!!:-)

0 0
možnosti

ja jen, Romane, cumel, ze se v tom srotu nikomu nestalo - skoro zazrak, bych rekl

a s tema rychlejma jizdama kamionu mas pravdu...nekdy je to o strach je predjizdet, i na dalnici

2 0
možnosti

Marku, je to zázrak, že to bylo jen o šrotu:) Díky:)

1 0
možnosti

J34i17r47i 54B41o80r

17. 1. 2018 9:44

Je mě 70.Najel jsem za 50 let 2 000 000 kilometrů.V zimě, v létě, a bez nehody.Ale dnes kolem sebe slyším jen ,Mám perfektní zimní pneu,mám ABS,mám kontrolu trakce,mám 4x4,mě se nemůže nic stát.

8 0
možnosti

Jsme nedokonalí Jiri. Stále jsou věci, které dokážou zastínit náš rozum. Díky:)

0 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.