Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ :-) Klacek sympatizant, ale svůj...tak mám to tak podobně, byť jsem pašeráckou stezku neabsolvoval. Jsem takovým tím, jak to nazvat: "eko-vandrákem"?

1 0
možnosti

Ona ta stezka ani nebylo něco, co bych chtěl zažít dvakrát. Ten šerif byl trochu saďour a každou hru naladil tak, aby "trochu tekla krev":)

1 0
možnosti

D41a77v39i77d 63V46l14k

1. 12. 2017 9:27

Hezký blog Romne díkyR^

2 0
možnosti

Díky Jitko, hezké dny!:-)

0 0
možnosti
Foto

R^trampování je způsob života a svébytná filozofie-je mi to sympatické ačkoliv jsem to sama nikdy intenzivně neprovozovala-spíš tak okrajově čas od časuR^

2 0
možnosti

Takže jsme na tom skoro stejně:) Díky za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

Romane, v Sokolově funguje dodnes už mnoho let MODRÁ KOTVA známá s ostatními stejného ražení po celé republice. Mám k nim blízko, znají Kocoura a mají před ním respekt i když jsem v mnohém jiný. Hlavně jsem měl rád i jiný písničkový repertuár než ten jejich. Některé čundrácké písničky jsem ale zpíval a kytara byla mou společnicí. Dobře jsi to napsal R^;-D

1 0
možnosti

Díky Horste! Taky mám trochu jiný repertoár, než vyloženě trampský:-)

0 0
možnosti

Romane, moc hezky se to četlo!:-))

A vrátila jsem se o "pár" let zpátky, kdy jsme s kámoškou trávily večery s trempama na břehu Sázavy. To bylo bezva!:-))

1 0
možnosti

Díky Maruško, Sázava patří k mým "kultovním místům":-)

1 0
možnosti
Foto

K tzv. osadovým trampům jsem nikdy neměla moc blízko, tak trochu jsem nerozuměla těm jejich rituálům. Já jsem se spíš řadila k vandrákům, kteří prostě rádi courali po přírodě, neřešili to správný "trampský" vybavení a stylové khaki oblečení apod. V životě jsem nechodila v maskáčích a kanadách, ani neměla usárnu nebo opasek s nožem - taky jsem to párkrát schytala od "pravověrných" trampů, kteří vesměs trávili víkend ve svý osadě nebo v hospodě. Nic pro mne, takže tě úplně chápu.

Pěkný povídání, Romane.R^:-):-)

1 0
možnosti

Díky Pavlo, taky jsem si tramp představoval spíš, jako "vandr":-)

1 0
možnosti

Jo, bejvávalo za našich mladejch let, i když my sme takové dryáčnické inciální teátry neprovozovali.:-)

2 0
možnosti

Ten šerif byl totiž bejvalej divadelní "rejža":)

0 0
možnosti

Díky Jani, pozdravuj a mějte hezké dny a hlavně nešilte z Vánoc:)

1 0
možnosti
Foto

J34a67n 11P24r53a84ž10á28k

30. 11. 2017 15:44

R^Hezký, Romane. Ale fakt je, že lepší zůstat sám sebou než se podřizovat regulím:-);-)

3 0
možnosti

Díky Honzo! Chtěl jsem leccos, ale jak jsem zjistil, že to smrdí "ordnungem" tak jsem z toho pomalu vycouval:)

1 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.