Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Romane, to je skvěle napsaný zážitek!

Tajemno je přitažlivé v různých podobách věčně, že?

1 0
možnosti

Věřte, nevěřte, je! Díky Maruško a hezkou neděli přeju:-)

1 0
možnosti

D81a45v59i20d 74V17l14k

4. 11. 2017 14:04

Ty duchařu:-)

1 0
možnosti

:-)) dobrý, jen teď už je to o trochu jinejch;-D

1 0
možnosti
Foto

Romane, máme společné i to, že rádi držíme volant a kytaru a chceme nabudit okolí dobrou náladou. A Radka je Radka, tu má rád i každý BRAŤA R^R^

1 0
možnosti

Horste zdravim a řeknu ti, že jsem ani nezažil rvačku v hospodě, ale pořád mi vyprávěji, že když jsem tam nebyl, tak se to tam rvalo:)

0 0
možnosti
Foto

R^tak to je opravdu stylové a k tomuhle období to vyloženě sedneR^

1 0
možnosti

Díky:) Jsem rád, že jsem se trefil do atmosféry:-)

0 0
možnosti
Foto

R^To teda, Romane, měli jste kliku. My jako kluci taky leccos zkoušeli s vyvoláváním duchů, ale nikdy nic. Asi proto, že nás nenapadlo jít na hřbitov:-)

1 0
možnosti

Honzo, mě jdou všechny duchy:-) Díky za nákuk:)

1 0
možnosti
Foto

R^Taky jsme to zkoušeli a měli vidiny, aspoň bylo kus tajemna a husina po celém těle;-D

1 0
možnosti

Díky Jitko:) Zvědavej byl asi každej:-)

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že nepočkali.:-) Jednou jsme o prázdninách vyvolávali dědu a začalo pršet.;-D Pak přijela střelená teta z Písku a měli jsme po srandě. Možná jsme to přivolali.;-)

1 0
možnosti

Díky Kláro:)

I tak to může fungovat;-D

1 0
možnosti

;-DR^;-) duchy pokoušeti, pokousaní a plni pokušení býti ;-D

Jak dělaný vyprávění ke svíčce a opuštěnýmu místu :-)

1 0
možnosti

Řeknu ti ,Jani, teď bych to asi jen tak u svíčky asi nedělal:) Díky a užívejte divočiny! Bacha na duchy:)

1 0
možnosti
Foto

Pěkná duchařina! Já sice na tyhle okultní vědy nevěřím, ale asi bych byla mezi prvními, kdo by vzal nohy na ramena.R^;-D;-D

1 0
možnosti

Díky Pavlo a hezký zbytek víkendu!:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 16,63
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.