Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^super blogR^

těším se na pokračování:-)

0 0
možnosti

VR^ moc pěkný, Romane a Jaru vypadá jako rodilá Španělka R^;-)

0 0
možnosti

R^:-) krása, kolik chystáš dílů?;-)

1 0
možnosti

Díky Honzo, doufám, že se to vejde do tří:-)

1 0
možnosti
Foto

Mé díky a pochvalování se tady, Romane, neobjevilo, nebudu se ale opakovatR^R^R^R^:-);-D:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky Romane! Ani já tam nebyl, horko mi nedělá nejlíp. Ale teď už trochu vím i tak, díky fotkám a bez potu porůznu, hezké to tam je!R^:-);-D:-)

1 0
možnosti

Horste díky:-) A zajezdil jsem si!:)

0 0
možnosti

Romane, to byl ale krásný výlet!:-)))

To musela být Jaru v sedmém nebi!

1 0
možnosti

Díky Maruško!:-) Byla! A budeš se možná divit, z čeho nejvíc!:-)

1 0
možnosti
Foto

moc hezký...užili jste si to:-)R^

1 0
možnosti

Díky Radko:-) Dá se říct, ještě jsme to stihli. Teď je to tam nějaký napjatý.

0 0
možnosti

Krásně jsem zavzpomínal. R^ Také jsem tam kdysi byl.

1 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.