Diskuse

Hromadně dopravní dobrodružství

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak jste si nahodil ego? Jste důkazem toho, že pražáci si prostě myslí, že se okolo nich točí svět. To neumíte číst? Na autobusových zastávkách jsou jízdní řády a je tam i vyznačeno kdy to kam jezdí. Každý trochu inteligentní člověk to z toho jízdního řádu umí přečíst. To nemáte chytrý telefon, aby jste si zjistil kdy a kam co jede? Hodně trapný článek, poukazující na rádoby vyvýšeností pražáků nad ostatními obyvateli Čr.

0 1
možnosti

Já se radši ptám a tzv "chytrý telefon" nemám. Není nad normální lidský kontakt.

1 0
možnosti

J29a66n 21F51i85š13e45r

27. 1. 2017 7:58

Ve Stodě jsem se narodil a bydlel třicet let, možná proto bude znít můj komentář trochu kousavě.

Autobusy, co u nás na venkově jezdí, mají za oknem ceduli, kde se třeba píše "Praha, Zličín" nebo "Plzeň, CAN". Podle toho my poznáváme, kam ten autobus jede. Drtivá většina z nás vesničanů umí číst, proto se autobusáci "všichni koukají udiveně", když se někdo zeptá na něco, co je vedle něj napsáno.

Taky bych upřesnil citaci " paní železniční". Určitě neřekla "ze Stodu", ale "ze Stoda". "Ze Stodu" říkají jen pražácíííí. ;-)

A ještě odpověď na otázku "Kam by tady taky jinam jel?". Zkuste zadat "stod" do vyhledávání na http://portal.idos.cz/Search.aspx?mi=4&c=7

2 0
možnosti

Je to přesně, jak jsem psal: "Pražák na venkově" Přitom na venkov mě to vždycky podvědomě táhlo. Ten zážitek zas nebyl přímo negativní:) Díky za čtení a komentář.

0 0
možnosti
Foto

R^Jízdní řády, kromě toho do práce, v hlavě fakt nemám. Socka je "podřadný způsob dopravy určený pro neschopné vydělat si na káru".;-)

1 0
možnosti

Uplně takto bych to neshrnul. Znám spoustu lidí, co káru nemaj a ani nechtějí a nejsou neschopní. Někteří si dokonce raději pořídí přítelkyni s řidičákem:-)

1 0
možnosti
Foto

Jezdit hromadnou je opravdu dobrodrůžo, nejen v Česku. Zkus to častěji a uvidíš, že brzy budeš mít námět téměř na román.:-):-):-)

1 0
možnosti

Tak já to tak nějak tušim:-) ale ten pocit sednout do auta s nezbytnostmi po kapsách a to co je navíc rozhodit jen tak vedle na sedadlo....

0 0
možnosti
Foto

R^Romane, máš kliku, že jsi to prospal, já jsem takový dopravní neusínač a nedokážu zabrat, ani když je film krajiny bůhvíjak nudný.

Hezký článek, pobavilo:-)

2 1
možnosti

To já bych právě usnout nechtěl, jenže jak neřídím, tak je to jasný:-) Honzo díky za čtení a hezký večer:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Romane, musíš vyrazit častěji, pak si ani nevšimneš, jak se podražilo a ty zážitky všude kolem, ničím nanahradíš;-D

3 0
možnosti

Jo, toho si všimnu hned! Ale myslíš Jitko, že ty zážitky stojí i za ty peníze?:-) Asi jo:-)

1 0
možnosti

R^;-D to jsou pak krásné příběhy pro zasmání, kdy se člověk ocitne tam, kde není zvyklý a vcítí se do role Alenky v říši divů. Mně se to stává jako buranovi např. v kavárně, no a Pražák je v šoku ze "socky". Hezký Romane:-)

2 0
možnosti

V kavárně, to už vůbec nechci předvídat:-) Díky Honzo za čtení a komentářR^

1 0
možnosti

v autech je nuda. zivot je v busech, vlacich, metru, tramvajich...ver zkusenymu. p.s. predelovany okna me taky serštvou!

3 0
možnosti

Marku je to tak:-) A já se furt divil, kde můžeš v těch tramvajích nasát tolik příběhů!R^

0 0
možnosti

R^R^;-D super cestovatelská story od řidiče ;-) Moc pěchné ;-)

1 0
možnosti

Díky Jani za přízeň:-) Máš tam norskou písničku(u Tvého posledního článku):-)

1 0
možnosti