Diskuse

Doba sdílecí - naplněné proroctví

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Romane, kdybys všechno, cos prorokoval, dokázal přetavit už tenkrát ve skutečnost, tak tu s námi nejsi. Byl bys úplně jinde ;-D

1 0
možnosti

Jo, to znám! Čistil bych záchody u Microsoftu:-):-);-D

0 0
možnosti

D52a43v80i39d 82V37l81k

30. 12. 2016 9:44

Skoro to vyznělo,že jsi tak trochu Jára Cimrman, u všeho jsi byl...................

1 0
možnosti
Foto

R^:-) Tak jsem se vrátila o několik let zpátky, na konci roku hezké zamyšlení.

1 0
možnosti

Díky Soňo za nakouknutí! Krásný víkend a celý rok 2017!:-)

0 0
možnosti
Foto

A nesdílí se náhodou proto... Že třeba na tu vodu nejezdí tak často, aby si loď koupili?;-) Tohle znám, vždycky někdo moje myšlenky zavržené jako blbost za X let vydává za nový objev.;-O;-D

1 0
možnosti

Je to tak a proto je dobré, že tu ta možnost teď je. Dále je to taky proto, že nechtějí mít s ničím starost a proto si radši vše půjčují, než vlastní. Díky Klárko za návštěvu:-)

1 0
možnosti
Foto

Myšlenka sdílení se mi dost líbí, stejně jako recyklace starých věcí - tzv. "druhá šance". Jenom bohužel neznám moc lidí, kteří to maj podobně. Konzumní společnost nás nutí pořizovat si nové a nové věci a "staré" odhazovat jako již nepotřebné. Dost možná, že to takhle děláme i s lidmi. V tomhle asi trochu nechápu mladou generaci, já totiž pořád myslím jaksi "postaru". No nicméně, nebráním se novým věcem. Jenom s tím FB si pořád nějak netykám.:-)R^

3 0
možnosti

Díky Pavlo za čtení:-) Taky jsem chtěl naznačit, že těm novým postojům v té konzumní společnosti fandím, ale brání mi v tom ta elektronika.

1 0
možnosti

R^ jsi fakt prorok, ještě, že ti dali jméno Roman;-D Vnímám to stejně a stejně to mám s chytrým mobilem, ale starou kůži už svlékám, ikdyž je pěkně zadřená:-)

1 0
možnosti

Ano Honzo, z tvých příspěvků jsem to vycítil:-) I to bylo inspirací k tomuto článku:-)

1 0
možnosti

R^R^R^ :-) je to tak, jak píšeš a díky, že píšeš, svět je i díky Tobě veselejší a nenudný :-)

1 0
možnosti

Jani díky!:-):-) To teda ještě, že jsi mě neznala za mlada!

1 0
možnosti