Diskuse

Co mně kdy zajímavého přinesl Ježíšek? Blog!!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přeji pohodu a nejen o svátcích. ;-)

1 0
možnosti

R^:-) díky ze V Romane a Tobě též splnění všech přání a v dalších letech mnoho tvého "blogového obohacení" směrem k radosti.

PS: píšu mezi nudlí a kašlem, využívám čajové přestávky. Tak ani moc nestíhám číst, psát už vůbec. Spěchám do postele s knihou, s notebookem tam nelezu. Mějte se všichni krásně:-)

1 0
možnosti

Díky Honzo! Hezký zbytek svátků a brzké uzdravení s něčím zajímavějším v posteli:-);-D

1 0
možnosti
Foto

Romane, pěkné svátky a věřím, že se opět někde potkáme naživo :-)

1 0
možnosti

Díky moc Ivo:-) Nepsalas někde, že ráda jezdíš na kole?:-)

0 0
možnosti
Foto

J29a51n50a 87M14a15j38o34v20á

25. 12. 2016 1:47

Užijte si každou chvilku svátečního času R^

1 0
možnosti
Foto

Romane, přeju ti hezké a spokojené svátky podle Tvých představ. Jsem ráda, že jsem tě poznala "live" a ráda čtu Tvé články, které si na nic nehrají, nesnaží se o to být součástí hlavního proudu, protože jsou hlavně součástí Tebe samého.

Hodně dalších nápadů v příštím roce.:-):-):-)V

1 0
možnosti
Foto

R^Tak to je originální dárek. A nejen pro tebe!;-) Veselé Vánoce!

2 0
možnosti

Klárko, díky moc:-)V

1 0
možnosti
Foto

Dík za "Blog". ;-) A krásné svátky Tobě i blízkým, Romane. :-)R^

1 0
možnosti

Karle, moc díky:-)

0 0
možnosti
Foto

Romane, i já za tvůj přiznívý vztah vůči mým článkům děkuji. Jsem ráda, že jsem tě,,poznala,, a přeju Ti jen to Nejlepší pod ten dnešní stromek...a to i pak - v čase daleko daleko za nímV

2 0
možnosti

Radko, moc díky!:-)V

0 0
možnosti

Romane, takže kamarádce patří dík za to, že mi prostřednictvím tvých článků bylo umožněno poznat tvoji krásnou dušiVR^

Hezké vánoční svátky plné pohody!:-)

4 0
možnosti

Díky Maruško, moc rád vyřídím:-)V

1 0
možnosti