Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

bezva čtení

poprvé jsme jeli do Primorska stopem, pak také vlakem, ale ne ve spacím vagoně -jenom místenky

bylo to bezva, ale v 70 letech

0 0
možnosti
Foto

Romane, byl jsi pokračovatelem cestovatele Holuba, s kterým jsem necestoval, ale viděl jsem o něm zajímavé filmy R^

1 0
možnosti

Jo, něčím takovým jsem chtěl vždycky být:-) Díky Horste!

0 0
možnosti

R^ Cesta je cíl, česká Bobina a ruský Sergej, oblíbené to mašinky epochy ČSD. Krásně se četlo, v rychlosti jsem si projel to, co jsem si ještě neprojel. Do Budapešti vlakem ano, Rumunsko a Bulharsko jsem kdysi absolvoval busem zn. Škoda RTO:-)

1 0
možnosti

Díky Jene za "spolujízdu":-) O rto bude zmínka příště!:-)

1 0
možnosti
Foto

Moc hezky se mi četlo, díky. Ve Varně jsem byla autobusem a tak jsem o tom, jak to bylo s dětmi v Rumunsku jen četla. Asi měli naši řidiči správné pokyny, projeli jsme hladce a já byla děcko, tak jsem to nedokázala vnímat.

Ale vlak je lepší než autobus, dlouhou cestu se zastávkami v krásných místech bych si klidně dala.

2 0
možnosti

Díky Jano:-) Tohle v podstatě tak bylo. Projetí apokalyptickou, přitom nádhernou zemí a sledování z relativně bezpečné perspektivy vagonu. Dnes za něco podobného(např. v Africe) lidi platí nehorázný prachy a přesto je leta do předu vyprodáno...

0 0
možnosti
Foto

Romane, já bych tak zase někdy cestovala vlakem - někam hodně daleko. Naposledy jsem jela v létě Praha-Tábor-Praha, ale to není ono. Díky za cestovatelskou romantiku a laskavý humor!:-):-):-)

1 0
možnosti

Díky Pavlo:-) Láká mě cesta do Vladivostoku po Transsibiřské magistrále. Už jsem o tom párkrát slyšel. Musí to být úžasné a ani ne moc drahé:-)

0 0
možnosti

Jitko, díky za návštěvu. Hezkou neděli!:-)

1 0
možnosti
Foto

Romane... musím sem za tebou a musím ti říctR^ a jak to Rumunsko zůstává v té hlavě stejně z té cesty nejvíce, Jeli jsem tam tenkrát s mým dědou a babi volhou

( můj blog o Antonínech) Volha obsypaná dětmi jak bonbon vosami, natahují ruce, strašná chudoba... a pak jsem museli zastavit na přejezdu... a s těmi kameny nelžeš... jeden to nepochopí... čekaly ty děti na dárky vyhozené z vlaku a lítaly tam na oplátku kameny... Jeli jsem přes Fagaraš tenkrát...

těším se příště.:-).. jo a vlak a okýnko jako otvírák...chlapi milí, dráhy se modernizovaly.. a ;-Dproto vznikly plechovky. zdravím tě

1 0
možnosti

Radko zdravim a díky za návštěvu!:-) Rumunsko z bezpečné perspektivy vagonu - super! Dodnes mám z něj ale respekt a cestám tam se snažím vyhnout, na rozdíl od např. Albánie(již několikrát) a Afriky...Jinak kamennou palbu jsme zažili i na kanoích na Hronu...

0 0
možnosti

Romane, jak jinak než že jsem opět se díky Tobě podívala za hranice R^:-) Díky :-)

2 0
možnosti

Ty se Jani díváš za hranice, já před chvílí zase do Tvoji jistě dobré duše:-):-)R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.