Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taková vyprávění by případní posluchači přímo hltali! Už tě vidím, jak to předčítášR^;-)

1 0
možnosti

Já se Jitko při čtení hrozně zadrhávám. Musel bych to vyprávět "spatra"

0 0
možnosti

Romane, opět parádní zážitky, kterých je patrně ještě mnoho, a to je dobře.

Sluší ti to se šátkem, i bez - viz fotka ze srazu. Mám ji schovanou:-))))) sbírám totiž všechno hezké. A z těch tvých fotek "dýchá" bezva duše!:-)

Palec nahoru!

2 0
možnosti

Díky Maruško za přízeň i za toto vyznání! Uplně si říkám, čím jsem si to zasloužil...:-):-(

1 0
možnosti
Foto

H19a54n21a 13V62l37k17o84v73á

13. 11. 2016 21:09

Nemůžu si pomoci, ale když si chlap co mu táhne na 60 uváže šátek kolem hlavy a dělá (nepříliš dobře placeného) světoběžníka, přemýšlím, že nejspíš nemá na výběr.;-)

0 0
možnosti

Tak světoběžník, myslím není od toho, aby byl placenej a na fotce už se pracuje...No, jó...jsem rád, že se mi tam tehdy podařilo vpašovat aspoň tuhle, ona elektronika není pro každého "mazlík":-)

1 0
možnosti

R^ kúrrvaa to byl skvělý článek od lidskýho idyjotó, zajímavé zážitky, není nad osobní prožitek:-)

2 0
možnosti

Díky Honzo za čtení i komentář:-);-D

0 0
možnosti
Foto

To jsou věci !!!:-))

1 0
možnosti

Jo, jo, sranda musá bejt:) Díky Soňo za nákuk:-)

0 0
možnosti

Díky moc Jano, hezkou neděli:-)

0 0
možnosti
Foto

Teda to jsou dramata!8-o Jo, srbští celníci, s těmi taky máme zážitky...;-)

1 0
možnosti

Dobré? Díky Klárko za návštěvu:-)

1 0
možnosti

J17i41r41i 43V75r81a30b55e27c

12. 11. 2016 19:30

To by nebylo nic pro me,ja bych explodoval a klepla by me pepka.Urednici jsou vsude pakaz.

Jinak karma ,dobre se to ctlo..

2 0
možnosti

Díky za návštěvu!:-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Romane, ráda jsem tě poznala osobně. Přeju hodně nových zážitků na cestách a další a další nápady.:-):-):-)

4 0
možnosti

Díky Pavlo za čtení, taky jsem tě moc rád poznal:-)

1 0
možnosti

dík za psaní ...

2 0
možnosti

Dík za čtení!:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.