Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ty jsi prostě zajímavej chlap, Romane:-)R^, a já Ráda, že mě skleněně znáš.R^že tě skleněně znám. Hezký.

1 0
možnosti

"To sklo......to je v nás!"

Díky Radko za návštěvu a hezký konec týdne přeju.:-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^;-D;-D;-DTo jsem se krásně pobavila, díky! Říct, že jste to prostě projeli, by byla nuda.;-)

1 0
možnosti

Díky Klárko a hezký konec týdne přeju:-):-)

1 0
možnosti

Romane, tak jsem si zase pěkně umyla duši v tvém úžasném článku.

Moc ti děkuji, parádně napsané, a už vyhlížím pokračování..:-))

2 0
možnosti

Díky Maruško a setrvej v lázni:::) ..tedy přízni!!:-):-)

1 0
možnosti

R^R^R^;-) moc pěkný popis míst, které jsem nikdy nenavštívila :-) Děkuji, Romane.

1 0
možnosti

Nikdy neříkej nikdy:-)Díky Jano:-):-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.