Diskuse

Dobrá práce

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Romane, to je jako být v osvěžujících lázníchR^:-) hezký... taková osobněveřejná reportáž...:-)

2 0
možnosti

Díky Radko za tvá slova, jako vždy povznášející:-). Krásný víkend:-)

1 0
možnosti

Romane, tak toto se moc povedlo. Krásný příběh, a ještě líp napsaný:-)))

Díky za milé počtení!:-)))

2 0
možnosti

Díky Marie za čtení a milý komentář. Hezký prodloužený víkend:-)

0 0
možnosti
Foto

Konečně jsem se dočkala po dlouhé době tvého psaní! No co se divím, když pořád někde sjíždíš.;-) Hezký!R^

5 0
možnosti

No právě a uplně bez "placičky". Krásný víkend Jitko:-)

1 0
možnosti

Hezký Romane, jela za Tebou a po Tobě a Ty sis všiml jen toho "za". Nevyužít příležitosti a ještě být za blba? Ale sranda musí bejt;-D...a já do toho nemám moc co kecat, byl bych na tom nejspíš podobně, ještě s tím svým "rozumovým pudem sebezáchovy" domácí harmonie a pohody:-)

3 0
možnosti

Tak, tak Honzo, hlavně, že byli(téměř) všichni spokojeni. Já tam byl vlastně jako v práci, tak měli nadstandartní službu:-);-D

1 0
možnosti

R^R^ Romane, Vy toho romantika v sobě schovávate marně za "Drsoně" ;-)

3 0
možnosti

Já už to, Jano ani neschovávám, když to stejně všichni poznaj:-)

Teda, kromě mě!;-D

1 0
možnosti
Foto

Krásně píšete:-)

2 0
možnosti

Jo, protože Roman je dobrý!R^:-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.