Diskuse

Na vlně Havla

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

R^:-) jo, takhle nějak báječně jsme se cítili. Jsem vděčný, že jsem tu atmosféru zažil na vlastní kůži a oči. Symbol otvírání srdcí a bran, to je taky má vzpomínka a Tobě Romane díky tento pohled.

2 0
možnosti
RE

Honzo díky za čtení a komentář!

1 0
možnosti

Romane, moc fajn si zavzpomínal, a přiblížil tu porevoluční atmosféru. Ano, je neopakovatelná!

Díky!

3 0
možnosti
RE

Díky Marie za milé nahlédnutí:-)

1 0
možnosti
LC

Se vším v podstatě souhlas. Jen bych, bez nadšení, dodal (aby to bylo komletní), že za ty králíkárny dneska lidé platí miliony.

1 0
možnosti
RE

Díky za čtení a komentář. Ono králikárna za milion a novostavba za šest a více...

0 0
možnosti
JR

J10a11r39a 13R32a35n71k

5. 10. 2016 20:54

DekujiR^ Nebyla jsem tam, ale sledovala denne zpravy a ze jich bylo dost!!

2 0
možnosti
Foto

J10a64n50a 16M25a58j85o17v74á

5. 10. 2016 20:31

Přípojuji souhlas.

2 0
možnosti
RE
Foto

Romane.jsem uz dnes trochu kantry z tech diskuzi.ale na tebe jsem si chtela udelat klid doma. Povazuji to za retroreportaz s uzasnym podporenim temi jmeny a autentickou zpovedi. A pravdou. Na Chafla se nas dokonce ptal student pred louvrem mesic pred revoluci. Za tvuj blog moc dekuju. Je v tech obycejnych vecech.co sdelujes. dneska jeden z uplne nejlepsich. Karma a srdicko

4 0
možnosti
RE

Radko, velké díky za takové ohodnocení! Čekal jsem to daleko horší, ale chtěl jsem to sdělit za každou cenu. Samozřejmě, ještě jsem nedospěl a už jsem "retro.":-);-D

4 1
možnosti
DV

D50a58v17i70d 35V98l65k

5. 10. 2016 17:17

R^R^Romane Karma jak bič.Já myslím ,že nám prostě chybí velkorysost.

7 0
možnosti
RE

Davide díky moc! Taky si to myslim.

2 0
možnosti
MC

Ještě jste zapomněl na druhého presidenta V.K.. Bez něho by Češi dokázali pouze mávat, což předváděli již v totalitním systému.

0 0
možnosti
RE

Asi jak kdo...V.K. na ně zamával kupónovými knížkami...

0 1
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.