Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Umíte si krásně užívat života...:-)R^

1 0
možnosti

Žiju, tedy jsem!:-) Díky Ivo:-)

1 0
možnosti
Foto

Romane, úžasný! Není nad praskot ohýnku, do kterého se zahledíš a zasníš a na vůní špekáčků. Když k tomu ještě zazní kytara, je to doslova ráj;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Zdravím Romane, no hezky jsem si početl a pokoukal. No prostě sezóna nám začíná a to je moc dobře.R^

1 0
možnosti
Foto

R^Je fajn, že to ještě někdo provozuje. Mně přijde, že: Je hezky=půjdeme se projít do nákupáku. Je hnusně=půjdeme do nákupáku.;-D

2 0
možnosti

Taky mi to tak někdy přijde, ale omlouvám to tím, že je to to ,, zlo, kterého je určitě míň, ale je víc vidět.":-)

2 0
možnosti

Romane, to je moc hezké, ryze české povídání:-)R^

3 0
možnosti

To jsem rád, že se to takhle povedlo:-)

2 0
možnosti

R^ chyběla mi u ohníčku kytara, ale pak jsem si řek: "ty vole starej blbej, vždyť na kolo si ji taky nebereš" (to jsem nadal sobě, aby se to nepletlo). Takže krásný počtení a gratuluju k projížďce a partě. My od Jizery jezdíme k Labi, vy od Berounky k Vltavě, v každém případě po proudu:-)

3 0
možnosti

Skutečně se to řešilo. Vytýkali mi, že když bylo zajištěno zásobovací vozidlo, mohlo prý ještě naložit kytaru, abych jim mohl k občerstvení ještě hrát! Zdravim k Jizeře!:-)

1 0
možnosti
Foto

Romane, hltal jsem Tě a vytrousil karmuR^

1 0
možnosti

To je možná tím, že jsem býval instalatérem!:-);-D

0 0
možnosti

D64a98v59i20d 62V92l14k

19. 4. 2016 18:13

No Romane moje žena dělá taky skvělou kulajdu!

1 0
možnosti

To rád věřím, já zas dělám gulášovku z masáků, nikdo jí ale nechce moc ode mě ochutnat!:-)

0 0
možnosti
Foto

Romane, moc zdravím a dík za příjemné čtení o tom, co je ,,u nás,, fajn.

1 0
možnosti

Radko zdravím!:-) Už jsem Tě tu dlouho neviděl!

1 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.