Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to je povedený. R^ Ráda vás čtu.

2 0
možnosti
Foto

Romane, to je moc krásnýR^ škoda žes nepřidal foto, bylo by to o to světovější;-)to já čekala na výprask marně (viz blog).

1 0
možnosti

Jitko díky! Už jsem chtěl říct: ,,no, to je teda úroveň dneska!"(toho přístupu k Velikonocum), ale od manžela se nepočítá?:-)

1 0
možnosti
Foto

Romane:-)přeju ti krásné povelikonočí a opravdu tě chci hlavně - po dlouhé době - moc pozdravit:-)

2 0
možnosti

Radko, to tedy po ránu opravdu vysvitlo slunce:-) i když ve skutečnosti ....je a ....je! DíkyR^

1 0
možnosti

R^ Hezké české světové, tři minuty zpoždění, řeklo by se, že to nebude hrát žádnou roli. Ale tradice holt nejsou České dráhy.:-)

1 0
možnosti

Díky za nakouknutí!:-) Faktem je, že když jde o něco pro mě zajímavého, taky dovedu sledovat čas i na tři minuty přesně:-)

1 0
možnosti
Foto

;-DR^Originální vajíčka. My cibuli a klasické obtisky. Ale už nedrží tak, jako před pár (více) lety...

1 0
možnosti

Kláro díky!:-) V cibuli to barvili taky, ale usoudil jsem, že ta je lepší pod kuře:-) Pro klasické(vodní) obtisky jsme v dětství chodili ke spalovně Obchodních tiskáren Kolín, pobočka Hradišťko pod Medníkem, kam jsem jezdil na prázdniny. V rohu pozemku tohoto podniku byla pec, kde se pálily ty nepovedené obtisky, propisoty, či samolepky. Samozřejmě se tam lezlo přes plot a večer a člověk dával život všanc zuřivému psu a holi hlídače. Taky benefit pro děti, který jinde neměli:-)

1 0
možnosti

Moc se mi líbí, že umíš uplést pomlázku a namalovat světová vejce. Ovšem nejzajímavější informace pro mě je, že jsi mistr ve stahování zajíčků z kožíšků, ty jeden!! Ale karmu Ti dám. Zasloužíš si ji!:-)

1 0
možnosti

Díky Magdo. To jsi nahodila diskusi! Jako dítě jsem s tím neměl technický problém, jen, že jsem pak zajíce a králíky uplně nesnášel(k jídlu), což trvá dodnes.

1 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.