Diskuse

Baby - sitting

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ach, mě postupně i zaráz hlídaly 3 starší sestry;-(P.S.: Naštěstí se brzy vdaly a odešly z domova, takže už skoro nekoktám...R^

1 0
možnosti

Krásný blog!R^Takové normální svěření dítěte taťkovi, aby ho chvíli pohlídal, nó!;-D

Já zapomněla půlročního synovce na Kvildě venku v kočárku, když se dalo do deště:-) To bylo řečí! A přitom se vůbec nic nestalo. Možná trochu vyrostl:-)

3 0
možnosti

Jéžiš!! A jak dlouho tam byl?;-D

1 0
možnosti
Foto

J85a56n11a 71M47a37j93o58v67á

15. 3. 2016 17:49

no jo, vzpomínky na hlídání dětí mají něco do sebe. A úplně vidím toho čokoládového frajera v čokoládovém kočárku.

Co na to vosy?

2 0
možnosti

Jo, byl opravdu k za....teda k nakousnutí;-D Jako vosy byly pak Jana a její sestry, jak se na něj(a mě) sesypaly;-D

1 0
možnosti

Baby sitink si překládám jako sedění na dětech. Tedy činnost veskrze kriminální.

1 0
možnosti

Kolikrát nejúčinnější způsob, jak je uhlídat;-D

2 0
možnosti
Foto

Romane, to je krásný vzpomínáníR^;-)

1 0
možnosti

R^ hezké vzpomínání, taky jsem si to "hlídání" jako straší bratr užil, ikdyž často si kočárek s ním vypůjčily holky a já je pak hledal, když jsme měli jít domů. :-)

2 0
možnosti

Díky za návštěvu. Hlavně, že se našel:-)

1 0
možnosti
Foto

Romane, moc hezké...:-)R^ myslím, že škola smyku je fajn , ale já šla asi ještě dál;-Dve starých panelácích jsou takové ty betony vedle schodů pro sjezd kočárků... jsme si do sklepa pouštěly s kámoškou mou roční ségru, aby usnula.. no kámoška to občas blbě vychytala... ale ségra dneska - ženská s íkvé z Mensy;-D tvrdí, že to tenkrát parádně svištělo. Hezký den

2 0
možnosti

Když si to pamatuje, to teda musí bejt IQ!:-);-D

2 0
možnosti
Foto

;-DTak takhle se hlídá. Mně ségry nikdy nenechali, asi nevěřili, že to přežijou.;-D Je teda fakt, že jsem je chtěla darovat kamarádkám, které sourozence neměly.;-)

1 0
možnosti

Baby sitting po česku!!:-);-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 16,63
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.