Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Romane, moc hezky napsané vzpomínání i vyznání...Myslím, že jsem to přání do všech kuchyní tehdy slyšela, vzpomínám si, že mě to překvapilo:)))

1 0
možnosti
Foto

Hezké a chápu kladný vztah k ''Božkám'', chodil jsem do školy plné holek a útočiště jsem vždy našel ve školní kuchyni. Nesmělo se to, ale pouštěli mě mezi sebe a vždy pro mně měly něco dobrého, tenkrát to byly takové druhé mámy.

1 1
možnosti
Foto

R^Zlatý tyhle Boženky, ještěže je máme.:-)

2 0
možnosti
Foto

Romane, dnešek je plný překvapení8-o Moc díky za krásný blog.R^ Celý život jsem pracovala s lidmi, jak za pultem, tak za školním okýnkem a jsem přesvědčena o tom, že tato práce měla velký smysl, ač nebyla vždy po právu ohodnocena. Všem ženám přeji krásné svátkové odpoledne a jsem ráda, že jsem Tě inspirovala ku psaní;-)

4 0
možnosti

Díky Jitko. O tom to hlavně bylo. Práce by měla mít smysl:-)

2 0
možnosti

Pěkný blog. Akorát já jsem osobně selhala. Vůbec jsem dnes nevařila... protože jsem byla u kadeřnice. Ale něco v ledničce vyštrachám. Za blog karma.:-)

2 0
možnosti
Foto

Magdo, udělala sis radost a to je podstatný;-)

1 0
možnosti
Foto

Romane , s tou Estonií, to jsem netušila... Jestli si myslím, že někdo potřebuje uznání, jsou to opravdu ony...skutečně nesnáším věčné kritiky na adresu školních a jiných kuchyní - dětmi, učiteli, strávníky kdekoliv.... vynucené schůzky kvůli maminkám stěžovatelkám.... neberu. Zdravit je s úctou a nekonečně si vážit jejich úsměvu...R^

a za milého Bobka, smutek vytanul, ale Tobě R^ zadruhé

3 0
možnosti

Díky Radko za milé palčáky!:-)

1 0
možnosti

Teda Romane, jedno oko nezůstalo suché, hroznej doják, díky za něj a taky za toho Pavla Bobka. Vám R^

3 0
možnosti

Díky Jene a tady to vypadá na další cenu ,,Dona Williamse":-) Tedy pro někoho, kdo přizná, že ho to dojaloR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Romane, pěkné zavzpomínání a hlavně krásné uznání. R^

2 0
možnosti
Foto

Pane Romane, pěkné zavzpomínání a hlavně krásné uznání. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.