Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-)Dolní Mokropsy a já jsem tam ještě nebyl. Je to možné?

1 0
možnosti

co jste snedl a co vypil? tyhle slavnosti jsou rajem...jen je na nich /pro me/ porad ta blba zima

1 0
možnosti
Foto

Díky za zprostředkování. Masopust jsem neviděl ani nepamatuju R^

1 0
možnosti

Díky za návštěvu a příště ,,zaleťte":-)

1 0
možnosti
Foto

Romane, skvěléR^ Vzpomínáš i Černošice, vedle v Karlíku mám synovce;-)

1 0
možnosti

Jitko, díky za návštěvu. Údolí Karlík je nádherné, kamarád tam má chatu:-)

1 0
možnosti

Potvrzuji, byla jsem tam vloni poprvé a bylo to fantastické :-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, Pražáci, ti se poznaj.:-)R^

1 0
možnosti

Romane, pěkné! U nás na venkově se tak neřádí... to víte, blbý signál, bez vodovodu a kanalizace, tak jaképak oslavy...R^:-)

1 0
možnosti

V Africe jsou i bez proudu a slaví furt;-D

0 0
možnosti
Foto

I já, Romane, říkám, hezké. Teď si uvědomuji, že mi zemřel Masopust. Kamarád se jménem Masopust. R^ Ten palec je pro Tebe!!

1 0
možnosti

Horste, Tobě díky a R.I.P. kamarádovi.

0 0
možnosti

Hezké, ale... má to výrazně pražský ráz.

Kdybyste nenapsal, odkud to je, řekl bych "Praha".

1 0
možnosti

Já jsem v Praze na masopustu nikdy nebyl. Díky za návštěvu!

0 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.