Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Romane, byl jsem teď u Tvé padesátky. Elektronika v autech, hlavně řídicí jednotky, to je zkáza a konec nás AUTOBLÁZNŮ, zřejmě... Vidle na ně!!R^

1 0
možnosti
Foto

A jelikož mám raději chlad než vedro, měl bych se tam v těch místech usadit a co nevidět závodit mezi 90+. Zřejmě tam také nesolí silnice, další + pro mě za volantem. Ahoj!

1 0
možnosti

Pěkné a inspirativní!:-)R^

1 0
možnosti

SENIOŘI VŠECH ZEMÍ, SPOJTE SE! EU

Pro dobrou náladu a PRO ZDRAVÍ! ;-D

1 0
možnosti

Petře, díky za nakouknutí:-)

0 0
možnosti

Díky za nahlédnutí:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)R^Romane, zdravím a těším se na pokračování. Tipuju, že borci dopadnou líp, než my.;-D P.S. Navnadil jste mě na výlet do Finska. Třeba se tam někdy vypravím...

1 0
možnosti

Vřele doporučuju Kláro, je to očista dušeR^

1 0
možnosti
Foto

Romane, krásnýR^ Klára bude mít radost;-)

2 0
možnosti

R^ hezké, těším se na pokračování, v kterém díle odkryjete vlajkonoše?:-)

2 0
možnosti

Hned příště, doufám. I sauna bude:-)

0 0
možnosti
Foto

Divím se, žasnu a zírám, čeho jsou lidé schopni...:-)R^[>-]EU

1 0
možnosti

No, kdyby jenom toho!:-)

2 0
možnosti
Foto

R^Musela to byt nadhera, ale ta kategorie 90+ me dostala:-)

2 0
možnosti

Mě taky! Že by finská vodka(frťan hned po ránu) měla podobnou účinnost, jako naše slivovice?:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.