Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Směju se, až se mě kocour bojí. I když, ono to není zas taková zábava!;-D

1 0
možnosti

Jo, když to vyprávim, to se všichni válej po zemi, ale zadělat si na tu zábavu nebyla sranda:-)

1 0
možnosti

R^ Super počtení, u těch šroubů a matek jsem podobnou zradu čekal, ale že to bude cesta kolem světa po pankráckém domě, to mne nenapadlo a dostalo;-D

1 0
možnosti

Ale byla to moje první CKS......a zatím poslední;-D

0 0
možnosti
Foto

RomaneR^jsem paní Lysá a jsem notně u vytržení, veršotepec Enders je boží..superčtení:-)takový miluju...

mi to připomíná, kterak mi hoši mladé kapitalistické firmy po revoluci upevňovali - zavěšovali bojler na zeď - zdánlivou pětadvacítku -dýlkou pětadvacítka hřebama (žádnej strach, paninko.) Vedle sousedovic;-D obejvák s lakovaným nábytkem a porcelánovým štvaným jelenem... za zdí .... patnáctkou.;-D ty rohy, co jim tam trčely nad zdevastovanou lakovanou stěnou z třicátejch, nemá ani jeden bloger u svýho stínovýho ministra.

1 0
možnosti

Za váš úsměv paní Lysá,

bude blogů plná mísa:-)

Jó, hoši viděli pětadvacítku, tak nevěděli, co dělaj. Je mi to uplně jasný;-D Radko, přišla moje reakce na Váš poslední komentář u článku ,,Bessinka 7."? Oni tenkrát psali, že jim to nějak blblo.

1 0
možnosti
Foto

Romane, krásně jsem se odreagovala při čtení a veršíky jsou taky fajn R^;-)

1 0
možnosti

Krásný večer Jitko, díky za nahlédnutí:-)

1 0
možnosti

Pane Endersi,hodně jste mne pobavil.Zkusil jsem si tu situaci představit a protože mám dost bujnou fantazii - obdivuji Vás. A zároveň jste mne ujistil.že "na všetko nám treba špeciálistou",řečeno majorem Terazkym a ještě bych přidal elektřinu,protože ta kde jen může,tam,mrcha,kopne. Mám své letité zkušenosti.Karma !!! R^R^;-D

3 0
možnosti

Nebojte, bude taky!! Díky za návštěvu a komentář:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.