Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Se zájmem jsem početla... jste vtipný:) Já třeba "měkkoše", jak těm měkkým dárkům říkám miluji:) A to od dětsví. Mám to prostě jinak...;-)

1 0
možnosti
Foto

Romane, moc hezkéR^ přeji jen vše dobré a pohodové, do toho dalšího roku;-)

1 0
možnosti

Díky Jitko, přeji hlavně zdraví a inspiraci pro další příběhy!:-)

0 0
možnosti

Jako vždycky - hezké psaní.... Přeji klidné svátky........

1 0
možnosti

Díky Ilono, přeji hezký zbytek svátků a dále vše dobré!:-)

0 0
možnosti

J82a70r24a 32R42a73n94k

23. 12. 2015 4:08

Moc hezkeR^

To ja tady pratelum uz po 100. musim vysvetlovat, ze u mne zadny Rudolf s cervenym nosem nezastavi, ze ke mne nosi darky baby Jesus, koukaji....mozna, ze mi zavidi:-) Nekdo mi poslal legracni pisnicku ze zdejsi materske skolky:

https://www.youtube.com/watch?v=ylAqhyS1u6Q

1 0
možnosti

A pak to má ten Ježíšek stíhat, když musí i do takový....dálky!:-);-D Díky!! Skáče mi tam nějakej ,,Minecraft", zkuste přímo link?

0 0
možnosti

Pozítří touto dobou už budeme jen vzpomínat. Ježíškův nosič a balič (manželka) to opět zvládne (jako vždy) a sklerotický Ježíškův zvoník (já) nesmí zapomenout jako vloni, kam si schoval zvonek. Tak krásné svátky nejen autorovi a jeho bližním.:-)R^

1 0
možnosti

Díky! Nápodobně:-)

0 0
možnosti
Foto

Příjemné vzpomínání. My jsme se s dětmi vždycky chodili dívat ven, jestli už nepřichází a nezahlédneme třeba nějaké světélko. A představte si, propásli jsme ho. Mezitím už u nás byl a stihnul narovnat pod stromeček všechny dárky. A byl fuč, má toho moc. Těch dětí co byly také hodné.....

2 0
možnosti

K narozeninám Vám přeju všechno nejlepší a pak taky krásné Vánoce. Myslím, že Ježíšek přijde, cítím to v kostech!;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.