Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

R^hezký článek a dobré otázky. Když se podívám na odpovědi níže, tak si říkám, že jsem s nimi poměrně ve shodě a liším se jen málo. Možná, že to někdy shrnu v článku, ale tady snad jen - je dobré vyrazit za humna a poznat lidi, protože pak zjistíte, že se lidi hodně podobají a po exotické návštěvě se pak těšíte domů. Poměrně neuvěřitelnou příhodu setkání s krajany asi popíšu a měl jsem z toho radost. Jinak já preferuji místní luhy a háje, kolo, vlak a pěšky. Autem jsem tak spokojený řidič do 200 km, radši se nechám (s)vést.

1 0
možnosti
RE

Díky za návštěvu i případný článek:-)

0 0
možnosti
Foto

1.asi ano, ale jak kde:-)

2.někdy sama,někdy s rodinou, někdy s kamarády (všechno má své pro a proti)

3.na dovolené zásadně nevařím a ráda ochutnávám i místní speciality

4.mám raději klasiku-papírovou mapu, je to zábavnější (a někdy i zdlouhavější, když zabloudíme,ale o to je to zajímavější:-))

5.sladké nevědomí by bylo fajn,ale když je někde internet, neodolám;-D

6.ještě jsem nezažila.

7. jak které:-)

8.ani ne, užívám si dovolenou a nechávám se rozmazlovat

9.jsem šťastně vdaná, takže ne.

10.klidně. Ale ještě jsem neměla možnost vyzkoušet.

1 0
možnosti
RE

Díky:-) Možná, že jsem zapomněl uvést, že to chtělo napsat jako článek a položit své otázky dalším:)

0 0
možnosti
Foto

1) ano, zdravou... v touze po sbratření - tzn. jo je to jako u nás a tohle naše přidám k dobru

2)divný, ale strašně ráda sama

3) jak kdy, ráda ochutnám , jídlo je zážitek, nabídnuté někým ne z restaurace - o to víc fajn

4) bez mapy ani ránu

5) možná blbě v nevědomí                       6) jo jo

7) pokud už zdáli neslyšim opovrhování nad nepořádkem, ohrnování nosu a směrování k nějakým šméčkům,jak na,, ně,, - ráda je i potkám

8) radši výlety, ale obdivuju, že někdo jde do brigád a je to určitě fajn

9) musim řikat opravdu všechno? ;))))))))))... aby ne---- áááách jo

10) rodina, rodina ... vždycky hrozně milý

blog je super R^R^R^řadu věcí- i když nijak , skoro vůbec už necestuju  cítim podobně.

1 0
možnosti
RE

Díky za milou návštěvu:-)

1 0
možnosti
JB

J74i81ř44í 76B97o32č69e82k

2. 12. 2015 15:32

1) určitě ano

2) sám. v partě bych se asi neshodnul, co vidět a co ne

3) rozhodně místní. svíčkovou si užiju doma

4) radši mapu

5) na dovolené rád vypnu

6) nejsem pařmen, takže ne

7) od čechů radši dál

8) nelákalo. od práce si rád odpočinu

9) lákalo a zažil jsem

10) zkusil jsem i rodinu. viz bod 9

1 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.