Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^Člověk není vždy pohotový a nedokáže být tvrďák a někdy se ustrne a tratí na tom. Nad malou částkou mávnu rukou. Nejraději podpořím prodejce Nového prostoru, takový člověk se snaží a snaha se cení. Když někdo žebrá na Čerňáku drobné na meziměstský autobus, zeptám se kam jede a že mu zaplatím cestu. Na tu příležitost posadit někoho do autobusu a poslat ho někam, kam nechce, stále čekám. Za tu srandu by mi to stálo.

1 0
možnosti

Díky za nakouknutí:-)

0 0
možnosti

J89a79n 41R43á90ž

15. 10. 2015 13:34

Osobně nechápu všeobecné soucítění s lidmi, kteří programově žijí na dluh.

Málo co mne rozčílí víc, než když si samoživitelka v televizi stěžuje na "obtěžování" exekutory, když si půjčila jen aby mohla jet s dětmi do Egypta k moři a pyramidám. A ta idiotka redaktorka z ní dělá ublížence!

0 0
možnosti
Foto

Vietnamci by babičce na dluh nedali ani rohlík, v tomhle jsou myslím mnohem obchodničtější, než Češi:-).

0 0
možnosti
Foto

Cigarety? No to bych ji zkvakla!R^

0 0
možnosti
Foto

Romane, jako bych tu bábi viděla;-D takové jí podobné typy, mně chodily do obchodu taky. A jedna mladá ženština, když jsem ji po čase připomněla dluh 7 Kč ( tehdy cigára) mě roznesla po celé vsi. Lidi jsou různí;-)R^

1 0
možnosti

V naší vesnici byl kdysi obchod a dávalo se na dluh dost často... (asi se na vesnici hůř odmítá). Teď ho mají Vietnamci (nevím, jestli dávají na dluh) a fungují poměrně dlouho.:-)

0 0
možnosti

Tak to asi nedávají....tedy určitě to nevím, nikdy jsem to u nich nezkoušel, protože z principu jednak na dluh neberu ani nedávám:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.