Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jj...jednou jsem na fichtlu jel z dlouhého, táhlého kopce, hezky na neutrál a dole jsem místo trojky zařadil jedničku. Píst se okanžitě zakousl, zadní kolo mě ve smyku začalo předjíždět, naštěstí nebyl žádný provoz, takže po opětovném zmáčknutí spojky se mi to podařilo ustát a po zařazení trojky i znovu rozjet. Pak jsem dloooouho plánoval, že alespoň vyměním těsnicí kroužky, ale nikdy na to nedošlo a i tak sloužil ještě nějaké čtyři roky, než byl nahrazen o malinko silnější mašinkou :-)

1 0
možnosti

Patrně se nezadřel píst(pokud se vám podařilo znovu rozjet) ale jen převodovka tak silný převod na tak velkou rychlost prostě ,,neskousla.":-)

0 0
možnosti

Vždyť říkám, že se mu přezdívalo taky ,,pín":-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.