Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nepochopil jste situaci. Policajti byli tak překvapení, že nevěděli co dělat. Došlo jim to až tak za minutu, ale to už byl pán v prachu. Párkrát se mi to stalo také, takže se jim vůbec nedivím.

1 0
možnosti

Taky jsem byl překvapenej...ale myslel jsem, že oni jsou pro takovéto situace nějak líp cvičeni.

1 0
možnosti

ja to posledne ukecal, taky nesvitilo jedno svetlo a policajt tvrdil, ze stredovy. ja - neznalej - mu odpovedel, ze moje auto ma vepredu jen dve svetla, cili ani jedno z nich nemuze bejt stredovy - rozsemal jsem ho, slibil jsem napravu a nechal me jet. bohuzel - pribeh s kavkazskym ovcakem se nekonal. ten vam zavidim

0 0
možnosti

Jé, a já už myslel, že máte Tatraplána nebo Tatru 603/1, ty maj vepředu tři světla...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 23,29
  • Průměrná čtenost 716x
Žít a nechat žít.