Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zajímavé, padl pouze jeden tip, ale přímo od mého favorita. Tak se o to chlapi nějak rozdělte!:-(:-)

0 0
možnosti
Foto

Romane, těch sluncí mám víc. Karmu za to, že jsme oba řemeslníci - já ve výslužbě - a také za BARRÉ. Pokud tedy jde o kytaru. Zdraví TAKÉBLOGER a to až z Norimberku!

1 0
možnosti

Ahoj Horste,

pochopitelně, KYTARAR^:-)!!

0 0
možnosti
Foto

M15i59l33a92n 40N88o96v94ý

11. 3. 2014 18:20

Romane vynikající nápad!!! Dneska je to přátelé pro mne blogger František Kšír, protože to, co jsem dnes objevil na jeho blogu mne totálně dostalo a srazilo do kolen. Doporučuji si přečíst tento jeho článek: http://frantisekksir.blog.idnes.cz/c/400521/Me-basnicke-obdobi.html. To, jak se Franta otevřel, on to ještě neví, ale brzy ho to vystřelí do naprosto jiných sfér. Franto, i z tohoto místa Ti držím skutečně všechny pěsti, protože to, co prožiješ nebudeš možná v prvních chvílích chápat. Tohle byl od Tebe neskutečný počinek!!! G R A T U L U J I ! ! ! Já dnes volím FRANTU !!!!!VR^R^R^R^R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS